Nabi Muhammad pernah berkata, (Amal yang paling disukai Allah adalah amal yang dilakukan secara terus menerus sekalipun sedikit
(HR Bukhari dan Muslim daripada Aisyah)
Sayidina Ali menyatakan “Kalau engkau ingin menjadi raja, maka pakailah sifat qona’ah (puas). Kalau engkau ingin syurga dunia sebelum syurga akhirat, pakailah budi pekerja yang mulia”.

Tuesday 1 March 2011

~4 you~





yunk.. ingat per yang ayg nak cakap.. saya da dgn awk sbb saya nak ada bersama awk..
bukan saya nakkan duit awk, perhatian awk..
untk da dgn awak n support awk adalah tujuan utama saya..
buat per saya kapel dgn awk, jd gf awk tapi x leh support awk.. 
saya x nak jadi beban awk.. tapi saya nak jadi satu dr matlamat awk.

awk kena ingat betul2 per saya cakap ni.. sbb once saya dah sayang seseorang, saya akan sayang dia selamanya.. sbb ni jgk la, saya cuba untuk jadi yang terbaik disisi awk.. 



 
satu lagi ayg nak ckp dg b.. LOVE NEVER FAILS.. kalau ia fails pon, bkan slh love tu tapi.. salah kita..
niat kita, atitude kita yang salah.. so.. jangan takut untuk gagal.. tapi cuba untuk terus bertahan.. ayang akan sentiasa da dgn b... pape pon b ley cita dgn ayang.. maslaah b, masalah ayg.. kalau da pape nk ayg tolong, g tau k dear...

No comments:

Post a Comment