Nabi Muhammad pernah berkata, (Amal yang paling disukai Allah adalah amal yang dilakukan secara terus menerus sekalipun sedikit
(HR Bukhari dan Muslim daripada Aisyah)
Sayidina Ali menyatakan “Kalau engkau ingin menjadi raja, maka pakailah sifat qona’ah (puas). Kalau engkau ingin syurga dunia sebelum syurga akhirat, pakailah budi pekerja yang mulia”.

Sunday 27 February 2011

dari ayang untuk b

just a little for you from me my dear~
awak.. saya nak awk tau yg saya sangat sayang awk.. siyes.. 
saya selalu berdoa awk akan jadi yg terbaik dlm idop saya..
awak.. saya harap hubungan kita akan kekal..
 awk.. rajin2 tau update blogg ni.. ayg akan tlg editkan blogg b.. mcm ayg nyer..

hem.. ayg nk say thanxx coz b tlg ayg...
da dgn ayg susa n snang...
love you.. so much...



~from nurulain@ayg~
~just for you fad@ b~

No comments:

Post a Comment